Kerkgebouw Stedum

Stedum

Het kerkgebouw en de oorspronkelijke pastorie in Stedum dateren van 1876. Met de toevoeging van een galerij (bovenverdieping) ontstond er in 1890 extra ruimte voor circa vijftig personen. Beneden biedt de kerk plek aan tweehonderdvijftig bezoekers. In 1965 werd de oorspronkelijke pastorie afgebroken en vervangen door een nieuwere, die inmiddels niet meer in bezit is van onze gemeente. In 1919 werd aan de achterzijde van de kerk een vergaderfaciliteit (Trefpunt) gebouwd, waarvan nog steeds gebruik wordt gemaakt.

Foto van kerk in Stedum

Verenigingsgebouw Trefpunt

Trefpunt biedt een ruime zaal, die opgedeeld kan worden in twee delen. Voor een kleine groep (circa acht personen) biedt de vergaderkamer mogelijkheden. Zowel kerk als Trefpunt zijn geschikt voor persoonlijke of zakelijke bijeenkomsten. De locatie beschikt over diverse faciliteiten en mogelijkheden op gebied van media en catering. Wi-Fi is aanwezig. Ook is het mogelijk om inboedel (tafels/stoelen) of kleingoed als servies, koffiepot en bestek te huren. Reservering en afstemming gaat in overleg met de coördinator.

Coördinator:
mw. Gerdy Hofman
Lopsterweg 4a, Stedum

Het is mogelijk om de kerkzaal of ruimtes van de kerk te huren. Neem gerust contact met ons op:

0596 - 551707 Stuur een e-mail
Foto van kerk in Verenigingsgebouw Trefpunt