Dienst in Stedum. Let op: dit is gewijzigd!

Voorganger:Dhr. S. Meindertsma, Kerkelijk Werker.
Locatie:Stedum
Ouderling:Gerda Koens
Diaken:Kees van Zanten
Collectes:1. Werelddiaconaat 2. Kerk
Dienst op zondag 25 juni 2023 - 9.30 uur in STEDUM

HELAAS IS ER GEEN UITZENDING EN GEEN BEAMER-PRESENTATIE. GRAAG LIEDBOEK MEENEMEN.

klik hier voor de liturgie/webroot/uploads/media/files/Liturgie_ochtenddienst_25_juni_Th.docx

1e collecte. KerkinActie - Werelddiaconaat

Colombia - Perspectief voor jonge vluchtelingen uit Venezuela
Door de politieke en economische crisis in Venezuela steken vluchtelingen uit dit land regelmatig de grens met Colombia over, op zoek naar bestaanszekerheid. Met name kinderen en jongeren zonder familie zijn kwetsbaar voor (seksuele) uitbuiting. De Colombiaanse organisatie Renacer geeft jongeren, met steun van Kerk in Actie, voorlichting en begeleidt hen, zodat ze niet in de handen van mensenhandelaren vallen. De jongeren krijgen ook een vakopleiding, zoals een koksopleiding, zodat ze hun eigen inkomen kunnen verdienen. Meer lezen: kerkinactie.nl/vluchtelingcolombia.

klik op deze link  of scan onderstaande QR-code