Dienst in Stedum

Diaken:Kees van Zanten
Collectes:1. Leger des Heils, Groningen 2. kerk
Dienst op zondag 21 mei 2023 - 9.30 uur in Stedum

Deze dienst wordt met geluid en beeld via Kerkdienstgemist.nl uitgezonden.

Klik hier voor Kerkdienstgemist GTSTP

klik hier voor de liturgie

1e collecte. Leger des Heils, Groningen

Strijd met ons mee!
Korps. Zo noemen wij onze kerkelijke gemeente. Elke zondagmorgen wordt er een samenkomst (kerkdienst) gehouden, maar ook door de week staan de deuren open voor iedereen. Je kunt in de coffee corner terecht voor een kop koffie, een praatje of soms om samen met anderen te eten bij buurtmaaltijd de Smikkelaars. Ook is er een schildersclub en een kledingwinkel. Loop eens binnen aan de Dirk Huizingastraat 15-17. Verder biedt het Leger des Heils aan de van Swietenlaan jeugdbescherming aan en Beschermd Wonen locaties voor volwassenen en jongeren rond 18 jaar die geen eigen netwerk hebben voor hun problemen. Aan de Akeleiweg is het 50/50 Workcenter waar mensen werkvaardigheden kunnen opdoen binnen een prettige en veilige omgeving. Aan de Oosterstraat heeft het Leger des Heils ook nog een tweedehandskledingwinkel: de ReShare Store.

klik op deze link  of scan onderstaande QR-code